Як зробити міст в Minecraft?

Як зробити міст в Minecraft?

Категорія: Опубліковано 28. 06. 2012 20:16 gate створити автоматичні ворота з дерев’яного паркану. lift up і lift down створити «ліфт» (вертикальний телепорт). x створити прихований механізм (зазвичай використовується для потайних дверей). Як зробити ворота в майнкрафт?

Потрібно зробити все так як нак картинці. Дерев’яний паркан зображає решітку воріт, зверху скріплений з будь-яким блоком. Ось і вся конструкція воріт. І поруч поставити блок на якому встановити табличку з написом

Gate на другій сходинці. Ну і безсумнівно цю конструкцію треба вживити в паркан, а то негоже так. Як зробити ліфт у майнкрафт? Створений нижчеописаних методом ліфт дозволить вас з легкість переміщуватися між поверхами.

І для того що б його зробити потрібно: для початку створити блок на рівні голови на якому прикріпити табличку з написом Lift Up на другій сходинці, потім на тих же координатах

XPZ, але тільки вгорі зробити ще один блок (тут буде ваш другий поверх) І на цей блок з того ж боку як і на першому поставити табличку з написом Lift Down на другій сходинці. У підсумку все повинно виглядати як на картинці справа.

Тим самим клікаючи на таблички ви будете переміщатися між поверхами Так само ви можете створити односторонній ліфт, замінивши одну з табличок табличкою з написом Lift на другій сходинці.

Як зробити міст в майнкрафт? Міст у підсумку можна буде розводити і зводити. Складатися він буде з 3ех або більше кубів завширшки.

Для того щоб правильно створити міст орієнтуйтеся на картинку справа. На початку і в кінці мосту потрібно поставити табличку з написом Bridge на другій сходинці. Ви так само можете зробити міст з можливістю розведення тільки з одного боку, для цього замініть напис на бажаної табличці на

Brige End. З того боку де буде табличка з цим написом, розведення моста буде неможливим. «= \ =» — Знак нерівності. «=» — Знак рівності. Види сигналів, які використовуються в Input і Output: 0 — неактивний; 1 — активний. Розташування Input йде строго по порядку, зліва направо. A — лівий, B — середній, C — правий.

Розташування Output йде строго по порядку, зліва направо. a — лівий, b — середній, c — правий. Всі IC пишуться на табличках встановлених на стінку будь-якого блоку. MC1000 Аналог репитера (ID 356).

MC1001 Инвертер. Виводить Output = 1, якщо Input = 0 (і навпаки). MC1017 Надає кнопці ефект важеля.

MC1018 Надає кнопці ефект рачига (інший принцип). MC1020 Видає рендомний біт на Output. MC1025 MC1030 Є 2 Input (A, B) і 3 Output (a, b, c).

Output a = 1, якщо A = 1, B = 0. Output b = 1, якщо A = B. Output c = 1, якщо A = 0, B = 1. MC1050 Є 3 Input (A, B, C) і 3 Output (a, b, c).

Output a = 1, якщо A = 1, B = 0, C = 0. Output b = 1, якщо A = 0, B = 1, C = 0. Output c = 1, якщо A = 0, B = 0, C = 1. MC1230 Якщо на сервері День, то Output = 1, якщо ніч, Output = 0. MC1280 Якщо сонячна погода, то Output = 1. MC1281 Якщо дощ — Output = 1.

MC1282 Якщо шторм — Output = 1. MC2020 Виводить 3х рендомний біт на 3 Output. MC2100 Таймер (виводить Output = 1 при досягненні N секунд). Має 2 Input (A, B).

Input A — reset (скидання таймера). Input B — запуск таймера.

MC2101 Таймер з інвертером (Output = 1, якщо Input = 0). Має 2 Input (A, B). Input A — запуск таймера. Input B — reset (скидання таймера). MC2110 Таймер (виводить Output = 0 при досягненні N секунд).

Має 2 Input (A, B). Input A — запуск таймера (в даному випадку, таймер запуститься ПІСЛЯ того, як Input A вийде з стостояні 1). Input B — reset (скидання таймера). MC2111 Таймер з інвертером (Output = 1, якщо Input = 0).

Має 2 Input (A, B). Input A — запуск таймера (в даному випадку, таймер запуститься ПІСЛЯ того, як Input A вийде з стостояні 1).

Input B — reset (скидання таймера). MC3000 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Output a = 1, якщо A = 1, B = 1. Output a = 0, якщо A = 0, B = 0; якщо A = 1, B = 0; якщо A = 0, B = 1.

MC3001 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Output a = 1, якщо A = 0, B = 0; якщо A = 1, B = 0; якщо A = 0, B = 1. Output a = 0, якщо A = 1, B = 1. MC3002 Є 3 Input (A, B, C) і 1 Output (a).

Output a = 1 тільки в тому випадку, якщо A = 1, B = 1, C = 1. В інших випадках Output a = 0.

MC3003 Є 3 Input (A, B, C) і 1 Output (a). Output a = 1 тільки в тому випадку, якщо A = 0, B = 0, C = 0. В інших випадках Output a = 1. MC3020 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Output a = 1, якщо A = \ = B.

MC3021 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Output a = 1, якщо A = B.

MC3030 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Input A — утримує Output a = 1, Input B — утримує Output a = 0 (іншими словами: А — вмикач, B — вимикач) MC3031 Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Input A — утримує Output a = 1, Input B — инвертер (Output = 1, якщо B = 0 і навпаки, але за умови, що A = 0). MC3032 MC3033 MC3034 Є 3 Input (A, B, C) і 1 Output (a).

Input A — data. Input B — clock.

Input C — reset. B + A = Output 1 (строго в послідовності). A + B = Output 0. C — скидає стан Output.

MC3036 MC3040 MC3101 Лічильник. Є 2 Input (A, B) і 1 Output (a). Input A — reset. Input B — clock. Output a = 1, якщо Input B буде включений N кількість разів (N вказується в 3 рядку таблички).

Так само є 2 опції: INF — лічильник скинеться сам, по досягненні числа N; ONCE — лічильник потрібно буде оновити через Input A (reset). MC4000 MC4010 MC4100 MC4110 MC4200 MC0020 MC0230 Якщо на сервері ДЕНЬ, то Ouput = 1. MC0280 Якщо на сервері сонячна погода, то Output = 1.

MC0281 Якщо на сервері Дощ, то Output = 1. MC0282 Якщо на сервері шторм, то Output = 1. MC0420 Clock генератор. Видає Ouput = 1, кожні N серверних тиків (кількість тиків вказується в рядку таблички).

Якщо у вас все ще немає цього багатофункціонального плагіна, тоді скачайте його.

Як зробити міст в Minecraft?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!