Як відкрити свій магазин?

Як відкрити свій магазин?

Вільям (Білл) Бернбах. знаменитий американський рекламщик, засновник легендарного агенства DDB, співавтор рекламної компанії Think Small для Volkswagen Beetle 1959р, на думку багатьох, найкращою в 20 столітті, сформулював сім вічних правил рекламної ефективності:-Самий потужний елемент реклами це правда. — Правда не буде правдою, поки люди в неї не повірять. — Вони не зможуть повірити, якщо не розуміють, що ви говорите. — Вони не розуміють, що ви говорите, якщо вас не слухають. — Вони не будуть вас слухати, якщо їм не цікаво. -Їм не буде цікаво, якщо у вас немає уяви, оригінальності, свіжості. — Робота рекламщика оживляти мертві факти. Подумала, що ці правила на 100% застосовні до роботи продавця в магазині.

Якраз зараз в майстерні працюємо над скриптами продажів. Тема: Функціональні вигоди — атрибути товару і метафори на етапі презентації. Атрибути (правда) — переконують, метафори (уява) — надихають. Разом — продають.

У деяких рейтингах знаходиться в десятці кращих за останні 5 років.

Як відкрити свій магазин?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!