Як переробити карбюратор на інжектор?

Як переробити карбюратор на інжектор?

Займалися цим з одним недавно, переводили його вісімку 98 року. Сенс переробок такий: потрібен генератор інжекторний (але говорять не принципово, якщо знайти карбюраторний на 80 А, але тоді простіше відразу інжекторний і не париться), кріплення генератора ВАЗ 21082 і втулку до нього, ремінь генератора інжекторний, ресивер, паливна рампа з форсунками, кронштейн кріплення троса акселератора, тросик акселератора від 082, заглушка на трамблер, патрубок повітряного фільтра, повітряний фільтр в корпусі, інжекторний бензобак з паливним насосом і паливним фільтром тонкого очищення з підводять трубками, толівная магістраль, інжекторная проводка, ЕБУ (Найкраще 5 січня. 1 без ДК), датчики (ДПКВ, ДТ, РХХ, ДМРВ, ДПДЗ).

Начебто нічого не забув, якщо що люди поправлять. Доведеться трошки переробити включення вентилятора. ТО без переоформлення двигуна не пройти.

Якщо купувати все нове, то приблизно вийде в 20 ки лодеревяшек, друг купив комплект всього вищепереліченого за 5 кілорублей, але без ДМРВ. Впринципі в 10-ку реально вкластися, але не факт що б / у все робоче віддадуть. Сенс перекладу є.

І Прийомистість буде краще, і заводиться буде чудово (взимку проблем менше), не вимагає багато до себе увагу система харчування на відміну від карба, стабільніше двигун працювати стане. Але аргумент проти — дорожнеча і треба вміти самому і голову зняти, і протянуьть потім її при постановці тому.

Вобщем треба багато чого вміти. Дайте покататися на Пріорі! =).

Як переробити карбюратор на інжектор?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!