Як оформити акт?

Як оформити акт?

У статті ми торкнулися питання ліквідації документів, строки зберігання яких підійшли до кінця. Цю процедуру необхідно оформити.

У тому, як правильно це зробити, допомогли розібратися експерти бератор для Windows. Для того щоб винести компетентне рішення щодо старих документів, потрібно створити експертну комісію.

Затвердити її досить наказом керівника. У складі цієї комісії неодмінно має бути людина, відповідальний за архів. Примірне положення про постійно діючу експертну комісію установи, організації, підприємства затверджено наказом Росархіву від 19 січня 1995 г. 2. Комісія експертів визначає, які з документів із закінченим терміном зберігання можна знищити, і фіксує їх в актах про виділення до знищення. Приблизна форма акта наведена у Методичних рекомендаціях з розробки інструкцій з діловодства у федеральних органах виконавчої влади (наказ Росархіву від 23 грудня 2009 76).

До акту докладають опис справ, згрупованих за строками зберігання. Після підписання акту і складання опису непотрібні документи здають на утилізацію бумагоперерабативающім або як збирав вторсировину організаціям. Оформляється це приемосдаточной накладної із зазначенням кількості справ, ваги паперу і дати передачі. Окремим актом експертна комісія фіксує сам факт передачі документів в утиль.

І на акті, і на накладній обов’язково повинна стояти підпис керівника організації. Всю первинну документацію, якої оформлено знищення первинки (акт про виділення документів на знищення, опис справ, акт про знищення документів і накладну), потрібно зберігати. Зберігати їх потрібно в окремій справі в архіві організації. Всі знищені документи необхідно списати з книг обліку із зазначенням номера та дати акта. Гроші, отримані за здачу макулатури, можна врахувати в складі інших доходів.

У бухгалтерському обліку ці кошти приходуют наступними проводками: ДЕБЕТ 50 КРЕДИТ 91-1 грошові кошти, отримані за здану макулатуру, оприбутковані в касу організації;

ДЕБЕТ 91-2 КРЕДИТ 68, субрахунок Розрахунки по ПДВ нараховано податок на додану вартість до сплати в бюджет. Зразки заповнення документів первинної документації (акт про виділення документів на знищення, опис справ, акт про знищення документів і накладну) можна знайти в.

Як оформити акт?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!